Villkor
Köp och användning av tjänsten
När du köper ett tjänstepaket från oss får du tillgång till valda tjänster under ett visst antal sammanhängande timmar eller dagar, beroende på det paket du väljer. Åtkomsten börjar när du aktiverar tjänsten genom att starta den första delen. Tjänsten är normalt tillgänglig dygnet runt, men korta avbrott kan förekomma på grund av tekniskt underhåll eller felsökning. Du får ett personligt konto som är exklusivt för dig och får inte delas med andra. Missbruk av ditt konto kan leda till obehöriga köp via din registrerade betalmetod eller telefonnummer. Genom att använda tjänsten samtycker du till leverans och erkänner att ångerrätten upphör vid aktivering. För att förhindra missbruk är åtkomsten begränsad till upp till tre olika webbläsare på PC, surfplatta och mobiltelefon. Om tjänsten inkluderar appar är åtkomsten även begränsad till en app per surfplatta och en app per mobil. Vissa delar av tjänsten är tillgängliga via mobilanpassade sidor och appar. Vi erbjuder kundsupport varje dag från 09:00 till 15:00. Vårt team hjälper dig med betalning, användning och tekniska problem. Feedback för att förbättra våra tjänster uppskattas.
Betalning
Betalning kan göras via swish eller Strex. Du väljer betalningsmetod vid kassan, och betalningen dras omedelbart vid bekräftelse. Alla transaktioner sker via säkra betallösningar. En fullständig prisöversikt visas innan du slutför din beställning.
Leverans
Tjänsten levereras digitalt och blir tillgänglig omedelbart efter genomförd betalning och aktivering. Du får tillgång via ditt personliga konto som skapas vid köpet. Eventuella användarinstruktioner skickas till din registrerade e-post eller visas direkt i tjänsten.
Priser
Alla priser anges i norska kronor (NOK) och inkluderar moms. En fullständig prisöversikt, inklusive eventuella serviceavgifter, visas innan du bekräftar ditt köp.
Ångerrätt
Enligt ångerrättslagen är tjänster som digitala kurser och elektroniska tjänster som startar omedelbart efter aktivering undantagna från ångerrätten om du samtycker vid köpet. Genom att aktivera tjänsten godkänner du leverans och att ångerrätten upphör. Detta anges tydligt innan du slutför köpet.
Kvalitetsgaranti
Vi står för hög kvalitet i våra tjänster. Om du inte uppnår önskat resultat efter att ha använt tjänsten enligt rekommendationerna, erbjuder vi återbetalning eller ett nytt tjänstepaket (gäller paket med kvalitetsgaranti). Många användare lyckas med vår tjänst efter noggrann användning. För din trygghet erbjuder vi garanti under följande villkor:
- terms.6.list.0
- terms.6.list.1
- terms.6.list.2
- terms.6.list.3
- terms.6.list.4
- terms.6.list.5
- terms.6.list.6
Obs: Din framsteg och resultat är knutna till valt språk.
Fel i tjänsten – köparens rättigheter och reklamationsperiod
Om det finns fel i tjänsten, såsom att den inte fungerar som beskrivet eller inte levereras enligt avtal, har du rätt att reklamera. Kontakta kundsupport via e-post eller telefon inom rimlig tid, dock senast inom 2 månader. Vi kommer att bedöma och erbjuda en lösning, som kan inkludera att åtgärda felet, ett nytt paket eller återbetalning om felet är betydande. Du måste beskriva problemet och om möjligt bifoga dokumentation.
Tvistlösning
Klagomål ska riktas till oss via kundsupport i god tid. Om vi inte kan lösa ärendet kan du vända dig till Konsumentverket eller Konsumentrådet för medling. Vi strävar efter en vänskaplig lösning men om det misslyckas kan tvisten tas till norsk domstol.
Uppsägning av "återkommande betalningar"
Om tjänsten inkluderar återkommande betalningar (prenumeration) kan du säga upp avtalet när som helst via ditt personliga konto eller genom att kontakta kundsupport. Uppsägningen träder i kraft i slutet av innevarande faktureringsperiod om inget annat anges. Det finns ingen bindningstid om det inte uttryckligen anges vid köpet.
terms.company.title
terms.company.name
terms.company.org